Arrancar el KDE

Hola sóc nou a la llista i a Debian (he tocat una mica de MDK però molt poc) la meva intensió es apendre Debian per poder posar un servidor Linux a la meva oficina amb el Apache+MySQl i així deixar el W2000.

Hem trobo que ja he instalat el sistema, i ja puc arrencar les X però només mab el GNOME, a mi m'agradaria el KDE pels usuaris i no ser com fer el canvi. Està instalat però no ser arrencarlo, he probat el KDM però no el troba.

¿Em podrieu ajudar?

Gracies