Re: traduccio ports/hurd

  Hola

A Dijous 19 Desembre 2002 18:34, man rams viver va escriure:
> Hola llista,
>
> He estat fent una ullada per
> http://www.debian.org/devel/website/stats/ca.html i he vist que tota la
> secció de ports/hurd (una dotzena de pàgines) està sense traduir, així
> que si ningú no s'ha posat, o té res en contra, o proposa alguna
> prioritat ... m'agradaria començar-la a fer.
>
> Manel

Des de ja et dic que és una molt bona idea el tindre-les traduides, en Jordi Mallach et dirà si algú les fa però si vols saber quelcom a les preferències, en un correu anterior al teu en Matt Boner a fet una recerca per tal de reconèixer les pàgines més visitades i que estan sense traduir. Mira't l'enllaç:

http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2002/debian-l10n-catalan-200212/msg00034.html

  Sens dubte aquest és un bon punt de referència per escollir.

  Toni

######## Antoni Bella Perez #################### |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-4

-