Les pagines mes populars no traduides

Gracies, rei!

Basat en aixo, aqui teniu les 10 pagines mes visitades (en ordre) i no
traduides a Catala:

 1. (3) http://www.debian.org/CD/http-ftp/
 2. (5) http://www.debian.org/distrib/cd
 3. (8) http://www.debian.org/distrib/netinst
 4. (9) http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/
 5. (11) http://www.debian.org/CD/netinst/
 6. (18) http://www.debian.org/CD/vendors/
 7. (19) http://www.debian.org/distrib/ftplist
 8. (23) http://www.debian.org/mirror/list
 9. (24) http://www.debian.org/distrib/floppyinst
10. (26) http://www.debian.org/devel/

El numero en parentesis es la seva ranquin a:

http://gluck.debian.org/webalizer/www.debian.org/usage_200212.html

Reconec que estic sorpres amb el progres que hem fet!  Hem traduit
19 de les 30 pagines mes populars, incloent la bestia de 386 install.

Aixi animat, penso agafar http://www.debian.org/CD/http-ftp/, que es
curt i facil i popular, si no hi ha altre persona ja en marxa?

Potser cal dir tambe que les pagines seguents tenen versions en
angles mes recents:

http://www.debian.org/distrib/
http://www.debian.org/doc/

Per ultim, afegeixo que les pagines de desenvolupament veig una
mica menys sentit traduir, ja que per desenvolupar Debian, em
sembla que s'hauria d'entendre l'angles, no?  (Estic pensant en
poder correspondre a les llistes de correu, sobre tot...)

adeu (i bon nadal, pels cristians),
Mateu