Re: webalizer - on es?

--- Jordi Mallach <jordi@debian.org> wrote:

> Argh. gluck.debian.org/webalizer/

Vale, aixo si.  Pero es com pensava--mostra estadistiques molt
generals respecte al trafic de cada site, pero no indica (que
veig jo) les pagines mes visitades.  O es que no ho he mirat
be?

La meva idea era que si Debian tingues estadistiques sobre les
pagines mes visitades, les podriem utilitzar per indicar les
pagines que mes valen traduir...

gracies,
Matt