Re: Re[2]: paistortuga + COM ES FA-nucli

A Dissabte 23 Març 2002 01:38, Arnatrix va escriure:

> Que es Caliu?
> El que estic fent es traduir el Kernel-HOWTO al catala. Vaig
> preguntar a la llista que es el que podia fer i se'm va dirigir a la part
> de documents (http://es.debian.org/doc) i d'alla he agafat aquest HOWTO per
> a traduir-lo, avisant al seu autor de que ho estava fent. Es aixo
> basicament. Si havia d'avisar a algu mes, o m'he saltat algun
> "protocol" perdoneu-me, pero es que tampoc conec gaire el procediment
> que es segueix. :/

  A dacord, no savia que s'estava fent aquesta traducció, estaba confós per
que aquest HOWTO no és específic de Debian si no que és del LDP (Projecte de
Documentació de Linux).  Tota aquesta documentació (la traduida fins ara) la
recullen ells a la seva web i procuren posar-hi el seu granet de sorra mirant
de que no es solapin esforços, la web és:

	http://www.caliu.org/

  L'acabo de visitar i pel que veig no tenen res fet per aquest que tu fas
però tot i així entra en contacte amb ells (lamento que aquesta web cada
vegada que la visito va a menys). La veritat es que es la primera notícia que
tenia de que feies aquesta traducció. Fora més correcte enviar un correu a la
llista dient "Faig això..." i algú saltarà per a dir-te quelcom si ja està
agafada si no es que la pots fer, també li pots dir a en Jordi Mallach que és
el qui porta tot aquest tema.

  Tot aquest tema està llistat en la web de Debian però si creus que t'ha
desconcertat alguna cosda fes-ho saber a la llista i mirarem de posar alguna
referència al respecte en international/Catalan, si t'ens una estona podries
mirar les plantilles que he traduït

	http://www.terra.es/personal7/bella5/debian/plantilles.html

el dilluns les enviaré com a informe d'error per a que les fusionin amb el
paquet. Si no saps que són les plantilles mira aquí:

	http://www.debian.org/international/Catalan/

al final de la pàgina ho explica (avans t'he fet una referència ha aquest
directori del web).

Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19-pre4  -  XFree86 4.1.0-14