> applet          =  ??

miniaplicació (SC)

> - -
> buffered memory =  memòria temporal

umm, és el mateix que "memoria cau"?

> built-in        =  encastada
> ?		   integrada

integrada (SC)
(tot i que "encastada" es fa servir força, oi?)

> - -
> callback

crida de retorn (SC)

> homepage        =  pàgina principal
> ?		   pàgina inicial

pàgina inicial (SC)

> - -
> look & feel     =  ??
> ?		   tarannà

umm... tarannà no ho veig gaire... "aspecte"?

> - -
> Newsgroups      =  grups de notícies
> ?		   grup de discussió
> ?		   grup de missatges

grup de missatges (SC)

> - -
> point releases  =  versions puntuals
> ?		   versions incrementals
> ?		   llançaments menors
> - -
> releases        =  distribucions

llançaments (SC)

>  remove          =  eliminar

suprimir (SC)

>  ?		   suprimir
> - -
>  resolver        =  ??
>  ?		   trobador de noms
>  ?		   sistema de resolució

sistema de resolució (SC)

> - -
>  rule of thumb   =  ??
>  ?		   heurisme
>  1			(registre incorrecte, algú sap una expressió
>  1			més col·loquial?)
> - -
>  site            =  servidor
>  ?		   lloc

lloc (SC)

> - -
>  source          =  font
>  ?		   origen

font/origen (SC)

> - -
>  sticky bit      =  ??
> - -

KDE l'havia resolt molt bé aquesta, però no me'n recordo ara...

>  stub            =  ??
> - -
>  swallowed app   =  ??
>  ?		   aplicació incorporada
> - -
>  switch          =  paràmetre
>  ?		   conmutador
>  ?		   interruptor

commutador/commutar (amb doble m)

> - -
>  tarball		=  ??

>  1			fitxer tar posiblement autoexecutable ¿? que
>  1			conté tots els fitxers necessaris.

uff, la deixaria en anglès, "tarball", és coloquial...
> - -
>  upstream	=  ?

(autor) original

Recordo que la idea és seguir _sempre que ens sigui possible_ les propostes
de termcat i de softcatalà. I no és que no hi hagi d'altres opcions
"correctes" diferents sinó que és **una convenció** que acceptem per la
nostra part per dues raons: coherència amb d'altres projectes de traducció
al català i coherència per la nostra banda (quan tenim dubtes, mirem al
recull i sabem quina és l'opció, perquè d'altra manera jo no me'n recordo
com vaig traduir abans d'ahir "homepage", si "pàgina inicial" o "pàgina
principal", totes dues son bones: esguardo el recull i au!).

salutacions

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com