Re: Release notes

On Mon, Feb 18, 2002 at 01:18:13AM +0100, Jordi Mallach wrote:
> Hola,
>
> Antoni ha fet la traducció d'un dels últims documents que ens faltaven
> per als boot floppies, README-Users.ca.m4.
> Jo estic fent el index.ca.html.m4, i quan acabe només faltaran les
> Release Notes per a tindre tot açò preparat.
>
> Antoni diu que millor si algun altre fa la traducció d'açò, lo cert és
> que ell ha fet mogolló de feina ja. Voluntaris?

	Vaja...  Moltes gràcies, Antoni! (i tb als demés)

> Steve s'ha oferit per a fer una part amb algú més. Jo no se atrevir-me.
> Estic molt ocupat amb les classes del segon quadrimestre i entre setmana
> no estic quasi davant de l'ordinador, i els caps de setmana els tinc un
> poc carregadets d'ací a unes setmanes.

	Hehe, doncs jo passaré uns dies amb accés molt limitat a la
    xarxa...  Però crec que me les apanyaré.  Que no vos estranye si
    tarde alguns dies en contestar els correus!

> Be, a veure si algú pot. Seria una llàstima no completar la traducció
> per només un document.

	Gimme, gimme, gimme!

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @