Re: [TR] Administrivia.sgml; Post-install.sgml; Appendix.sgml

Hola Ingrid,

> A Dilluns 15 Octubre 2001 03:20, Ingrid C. Peiró va escriure:

Es un joc de paraules, entre administration i trivia, la idea sent que
hi ha algunes coses logistiques prou importants per mencionar, pero que
fa mandra escriure i llegir.  Igual l'hauras trobat ja. :-)

Donat que es troben les dues arrels a catala, igual es pot deixar tal
qual, no se'.

M'anima, veure una persona treballar en aixo amb tantes altres coses
per fer.

bona feina,
Matt