Re: Web amb traduccions

On Tue, Oct 09, 2001 at 01:39:32AM +0200, ivan@selidor.net wrote:
[...]
> 	Seria genial si algú amb temps i bona connexió puguera contrastar
>     quines traduccions han estat incorporades i quines no, o posar-se en
>     contacte amb qui calguera per poder fer-ho.  De la glibc ja ens ocupem
>     Jordi i jo.  La llista de paraules és la que envií ahir.
[...]

	De moment he enviat un correu al cap te traducció a català de GNU
    per que sàpia que les traduccions no es troben en els alliberaments
    oficials, i també per si poguera afegir-les-hi (exceptuant les de
    GNOME (qui les ha fetes, doncs?)).

	Ivan

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @