Re: [TR] Aclarim: boot, reset, load

Antoni Bella dijo:

>   Aquestes propostes em sonen d'allò més malament, amb perdò, però si obtens
> quòrum les acceptaré. A i tingues en compte que vaig començar oferint el
> terme "inici" però per arrivar a un mitg acord vaig pensar a modificar-ho i
> tot per que dir "reiniciar" i "arrencar" em sona d'allò més incongruent,
> fatal vaja.

"arrancar" i "arrencar" sonen igual (almenys al català oriental ;-) i
totes dues formes escrites són admeses. Els diccionaris prefereixen
"arrencar", però.

"arranc" senzillament no existeix en català, o més ben dit, no existeix al
català estàndard (es a dir, el català literari, el que hi ha als
diccionaris i el que -no cal dir-ho- hem decidit fer servir a les
traduccions...).

>   Ja veurem com acaba això. Ens llegim.

Si us plau, proposo que no reinventem la roda i no discutim les formes
ja estandaritzades, vull dir, admeses als diccionaris, que prou tindrem
amb la terminologia tècnica que encara no hi és recollida... Imagina't
que en la localització del castellà discutissin tothora si s'ha
d'escriure "acabao" o "acabado" i coses així...

salutacions,

m.

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux sid
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com