Re: [TR] Aclarim: boot, reset, load

A Diumenge 07 Octubre 2001 16:30, Xavi Drudis Ferran va escriure:
> El Sun, Oct 07, 2001 at 02:13:20PM +0200, Jordi Mallach deia:

> Em sembla be posar-ho amb E pero no estic segur que
> no es pugui posar amb A. De fet si busco arrancar al DIEC
> posa arrancar: arrencar. Potser estan be les dues formes?.

Precisament es pot dir de les dues formes i la meva preocupació es que
reinici i carrega s'assemblen ben poc per tractar-se quasi del mateix, per
llògica hauriem de dir recàrrega.

> El que no em conveç es la terminacio. Crec que es arrencada
> o arrancada i no arrenc o arranc.

> M'has convençut, Jordi.
>
> Estic d'acord amb el Jordi Mallach en tota la resta.
Perdó però no estem anomenat un programa si no un proces, pel que tu
suggereixes seria etapa de càrrega. No? Jo per això habia emprat fase e,
semble més fàcil.

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.10  -  XFree86 4.1.0-7

-