Re: [TR] Aclarim: boot, reset, load

El Sun, Oct 07, 2001 at 02:13:20PM +0200, Jordi Mallach deia:

> *sigh*
> s/rranc/rrenc/g
>
> Es a dir, "arrencar", amb E.

Em sembla be posar-ho amb E pero no estic segur que
no es pugui posar amb A. De fet si busco arrancar al DIEC
posa arrancar: arrencar. Potser estan be les dues formes?.

El que no em conveç es la terminacio. Crec que es arrencada
o arrancada i no arrenc o arranc.

> jo diria algo com "carregador per etapes". La documentaci? de SILO ho
> deia clar, primer, una etapa detecta el hw, un altra tal un altra
> cual... igual que GRUB.

M'has convençut, Jordi.

Estic d'acord amb el Jordi Mallach en tota la resta.

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org