Debian's verjaardag in Breda, Zeezicht

<summary lang="english">
  announce of Debian birthsday party in Breda, the netherlands
  in the pub "Zeezicht" on Wednesday 16 augustus
<summary>

Hallo,

16 augustus, dat is over drie weken, bestaat Debian dertien jaar.

Mijn inziens een goede aanleiding om samen een biertje te drinken.

De "place to be" is cafe Zeezicht
en zeven uur ( 19:00 ) als aanvangstijd.

Het Cafe/Resturant zit aan de grote markt,
Ridderstraat 1. Dat is aan de zuidkant (bomenkant)

Zeezicht is op negen minuten lopen van het Station.
Mensen uit Den Haag, Rotterdam, Dordrecht, Den Bosch Zwolle,
Venlo, Tilburg & Eindhoven kunnen per Intercity reizen
zonder over te stappen.

Mensen die per auto reizen raad ik aan de borden "Parkeren Chassee
Theater" te volgen.

Zegt het voort, Zegt het voort

Cheers
Geert Stappers