Re: Lernolibro laŭ GPL?

Kara,

 -- Júnior Madrigal skribis:
>ke baldaŭ eblos instali ĝin per "apt-get install kurso" en Debian kaj
>ĉiuj aliaj eldebianaj distroj.

mi dubas, mi supozas ke tio postulos longan tempon. eble pli ol jaro,
ĉu?

>Kiuj estas la paŝoj por ebligi tion? Mi klopodos paroli kun Karlos se
>problemo estas manko da klarigoj elvenintaj el li mem.

mi ankaŭ volas telefoni al li, por paroli pri aliaj aferoj, kaj do mi
povas tuŝi tiun temon. verŝajne la plej malfacila afero estos trovi
ulon kiu entreprenus tiun taskon (meti la aferon en Debian).
Nu, la programo estas miksaĵo el pli ol du lingvoj, ĉu ne? Ĉu en Debian
oni akceptus tiajn programojn? Kiu ekstaras por labori rekte, plibonigi
la kodon se necese ktp?

ĉu estas iu, do tiu mem povas kontakti Karlon, kaj sciinte pri tio, mi
ankaŭ povas helpi je kontakto, se fakte estos problemo en tiu etapo.
kontakti Karlon por paroli pri tio, se ne estas ulo por labori pri tiu,
estus perdita tempo.

--
Luiz Portella <lfpor@lujz.org>