problemo com pakajxo cron

 Cxu mi devas tusxi /var/lib/dpkg/info/cron.list
 ankoraux gxi ne estas tute teksta dosiero?

 Estas "^@^@^@..." ene de gxi.

 Pri tio problemo, mi memoras, ke mi forvisxi kelkajn dosierojn de
 /etc/cron.daily/, /etc/cron.monthly/ kaj /etc/cron.weekly/ kaj eble
 sxagxis /etc/crontab, cxar mi ne bezonis cxion, kio estis tie, kiel
 exim. Mi uzas qmail, kaj cron po 15 minutoj aux iom simila, vokadis ion
 de exim. Mi ne povis formeti exim, cxar mi instalis mutt-utf8 per
 apt-get kaj ili estas ligitaj.

--
luiz portella  <lfpor@lujz.org>  http://www.lujz.org/

http://www.esperanto.net/ http://brasil.indymedia.org/eo/blue/