Re: Kiel helpi?

El/Je/On 2003 01 18 15:39:07 -0800, Larry Gilbert escribió / skribis / wrote :

> Mi volus helpi traduki la TTT-pa??ojn de Debiano.  Kiel mi povas helpi?
> Mi jam el??utis la pa??ojn el la CVS-tenejo kaj faris ??an??ojn por
> kompletigi la listojn de landoj kaj lingvoj, sed mi ne scias, kion fari
> poste.

Mi ofertis min antaw monatoj por tio. Tre naive!, char laboro kaj
E-laboro ne permesis al mi ech komenci, krom pri provo law la indikoj de
Eduardo.

Se kunlabore kun alia(j), mi penos dedichi unu horon semajne al la
tasko.

(Post monatoj katenita de Vindozo, mi fine povis reveni al Debiano.)

Amike,
Marcos