Re: # Recrutement sur tukseo / Varbado chirkau tukseo

Mi kreus dissendolistoj ĉe SourceForge, sed listoj tie estas
senlimaj, kaj mi kredas ke eble devus esti iom da diskuto
pri ĝi.

Mi proponas krei du listoj tie.
  - Diskutoj
    Ĉi tiu estas listo por ĝenerala diskutoj inter la aktivaj
    partoprenantoj.
  - Anoncoj
    Ĉi tiu estas listo por novaĵoj aŭ anoncoj pri nia progreso.

Mi faris ĉi tion post lundon, krom ke mi aŭdos rezonojn
kiuj kontraŭas min.

Ankaŭ, bonvolu, humorigi min dummomente, sed
mi scivolas precize ni pronas fari.  Ni proponas
"esperantigi Linukson".  Sed mi volus proponon de bezonoj.
(Pardonu min.  Mi estas maljunulo, kaj mi havas la sentojn
de maljunuloj.)  Eble Olivier faris tiun, kaj mi mistrafis
ĝin, sed mi kredas ke ni pli bone konstatu ĝin klare kaj
simple.

Tial, mi penos mian propran provon.

Mi kontrolis la pakon "manpages" ĉe debian, kaj la unua paĝo
tie estas dsp56k.4.  Certe, ni ne
multzorgas pri tiu.  Preter tio, la plej granda numbro el la
man paĝoj venas el la apartaj pakoj.  Ekzemple, la paĝo por
"cat" venas el la debiana pako nomita "textutils", kaj multaj
el la plej gravaj kaj utilaj man paĝoj venas el textutils.
Ankaŭ, la programoj mem havas legeblajn, preseblajn litervicojn
kiujn ni devas traduki.  Pleje, ĉi lastaj estas montrata
per "po" dozieroj.

Mi kredas ke ni pli bone ordorigu la debianajn pakojn laŭ
graveco kaj intereso, kaj ataku ilin laŭ tiu
ordoro.  Kiam ni atakos apartan pakon, ni tradukos ambaŭ
la dokumentojn (man paĝojn, README aŭ internajn dokumentojn
eble, kaj tiel plu) kaj la "po" dozierojn.

Mi kontrolis mian hejman systemon, kaj elektis tiun
liston.  Tiu ne estas vere ordita, krom mi metis la
"base" kaj "textutils" pakojn unue.  Ĉi tiu estas
grandan liston, sed eble ni havos multajn manojn
(kaj cerbojn, espereble.)  Ni devas lukti pri
la ĝusta ordo.  Tiu ĉi estas nur mia una diveno.

base-config					install
base-files					install
base-passwd					install
apt						install