Re: # Recrutement sur tukseo / Varbado chirkau tukseo

Tre grava estas tiu projekto, kiun UEA pretas ankau subteni.

Kompreneble en sia propra intereso, mi emas aldoni.
Mi lastatempe abonis al la debian-esperanto pri-Linuksa listo,
sed ankorau ne ekpartoprenis ghin. Mi tamen ja bone komprenas,
ke esperantlingvigita Linukso estus treege bonvena en la CO de UEA.
Bedaurinde mi ne sufiche spertas che Unikso/Linukso por povi multe helpi.

Roy McCoy

Mi estas en la sama situacio kiel vi : mi scias preskau nenion pri Linux (mi esperas ke mi trovos tempon por instali ghin post la SAT-Amikara kongreso, t;e. post aprilo 2004), sed chiukaze mi faros chion eblan por faciligi kaj akceli la renkontighon de du tiel komplementaj ideoj. Certe en la Mac-listo estas kapabluloj, ankau che Windows-listoj.
Kiam oni rigardas al la pagho tiel grava kiel
http://www.gnu.org/philosophy/
oni konstatas ke, bedaurinde, Esperanto ne aperas inter multaj aliaj lingvoj (mi ne tradukas ;-)  :Catalan | Czech | Chinese | Danish | Dutch | English | French | Galician | Hungarian | Indonesian | Italian | Japanese | Korean | Macedonian | Polish | Portuguese | Romanian | Russian | Spanish | Turkish
Henri Masson

De cet échange il apparaît qu'il y a encore beaucoup d'efforts à faire pour que les deux communautés si complémentaires puissent collaborer plus efficacement. Maîtriser Linux et maîtriser l'espéranto demande malgré tout un certain temps. Il nous faut favoriser les échanges et les contacts.