Re: # Recrutement sur tukseo / Varbado chirkau tukseo

Henri Masson skribis:

> Tre grava estas tiu projekto, kiun UEA pretas ankau subteni.

Kompreneble en sia propra intereso, mi emas aldoni.
Mi lastatempe abonis al la debian-esperanto pri-Linuksa listo,
sed ankorau ne ekpartoprenis ghin. Mi tamen ja bone komprenas,
ke esperantlingvigita Linukso estus treege bonvena en la CO de UEA.
Bedaurinde mi ne sufiche spertas che Unikso/Linukso por povi multe helpi.

Roy McCoy