Re: la kerno ktp

pri la kerno mi rekomendas la bonegan pakajxon "kernel-pkg" (pri la nomo
mi ne tute certas, sed gxi iel similas).  tio permesos al vi de kerna
fontkodo fari "kernel-headers", "kernel-source", "kernel-image",
"kernel-doc" pakajxojn, inkluzive de la apartaj kerneroj kaj rimedojn por
gxuste instali ilin kaj la novan kernon (inkluzive de lilo, ktp...)

provu foje.  pri la kaptilo pri iso9660 mi scias.

pri la agordprogramo por ppp mi sciis, sed mi ne scias pri simila por
suck.  informoj pri mia inn/suck-sistemo mi provos poste iam
(postsemajnfine, versxajne) sendos.

cxu iuj jam spertis iesperanto-problemojn?

	-duncan

--
Duncan C THOMSON
duncan@sciuro.demon.co.uk