Sent: Friday, September 09, 2005 11:07 PM
Subject: kłopoty z instalacją Debiana 3,1 Sagre

Serdecznie Witam
Kupiłem dystrybucję Debiana 3,1 Sagre (edycja na 3 CD, oraz na 5 CD ) z dwóch różnych źródeł sprzedaźy detalicznej.
Na obu kompletach Sagre występuję ten sam błąd:
- po naciśnięciu F1, a następnie F3 i wpisując w wiersz poleceń linux , lub linux26 pojawia się niebieskie okno i przerwany zostaje proces instalacji.
Oczekiwanie nawet 60 minut nic nie zmienia.
Jeśli wybierze się opcję expert, lub expert26 dalsza instalacja przebiega prawidłowo , lecz wymaga od użytkownika znajomości Debiana.
Ja nie zaliczam się do orłów , dlatego chciałem skorzystać z dobrodziejstw  supermont ,który być może zainstalował by Debiana w trybie graficznym.
Ja przy opcji expert26 zainstaluje pakiet podstawowy Debiana i uruchomię interfejs polski.
Na tym kończy się moja znajomość Debiana , bowiem nie wiem co wpisać w wiersz poleceń , aby uruchomić dalszą instalację z wykorzystanie CD2.CD3,CD4.
Bardzo proszę o pomoc
Miłego Dnia
Zbigniew Stańczyk
Warszawa