Re: Nu får det räcka. (Was: RE: unattended)

vad fan har detta med unatenndededfrågan ?
sen jag är intresserad av att mattias skrev att magnus ska legga av för jag retar mig ocskå på magnus han är kaxig haha men iförsig kanske bör säga till på trevligare sätt men ändå magnus ska också passa vad han säger ----- Original Message ----- From: "Martin Leben" <martin@leben.nu>
To: "debian-user-swedish" <debian-user-swedish@lists.debian.org>
Cc: "mattias" <mj@mjw.se>
Sent: Sunday, March 20, 2011 9:59 PM
Subject: Nu får det räcka. (Was: RE: unattended)

Hej!

Med risk att få skit är det några saker jag nu MÅSTE säga. SNÄLLA läs HELA brevet och fundera MINST ett dygn innan någon bestämmer sig för att svara.

- Det Magnus skrev, som satte igång detta, var klumpigt formulerat, men korrekt i sak. Jag är tydligen inte ensam om att tycka att somliga borde lägga ner några minuter på att hitta information själva istället för att bara slänga iväg ett brev till listan. (Jag nämner inga namn, för jag är inte intresserad av smutskastning.)

- Mattias, du har nu VERKLIGEN klivit över gränsen för vad som är acceptabelt här på listan. Du har FLERA gånger pratat illa om Magnus. Det är jag helt övertygad om att dom flesta av oss ca 350 prenumeranterna av denna lista inte är intresserade av att läsa. Väx upp och lägg detta bakom dig.

Mvh
/Martin Leben

-originalmedd.-
Ämne: unattended
Från: "mattias" <mj@mjw.se>
Datum: 2011-03-20 21.14

Inte illa
https://help.ubuntu.com/community/Installation/UnattendedCD
Nu lär man väll få skit av magnus igen..

mail mj@mjw.se
telefon 0104906298