Depo ve Stok Yonetimi 13:19:03

Depo ve Stok Yonetimi
21-22 Nisan 2012

Egitimin Icerigi:

  • Depolama nedir? Neden gereklidir? Faydalari nelerdir?
  • Depo ve depocunun onemi
  • Depolamanin onemi ve isletme icindeki yeri ve diger bolumlerle olan iliskileri
  • Ogrenen organizasyon. KAIZEN’e giris
  • Sifir hatali stok yonetimi
  • Lojistik ve disiplin (dayanisma, ekip olma, sorumluluk alma, isi sevmenin onemi)
  • Guvenli calisma
  • Deponun ic organizasyonu
  • Depo bir maliyet bilesenidir! Depo neden bir gereksinimdir?
    • Stok plani (Stok Maliyeti, Stok Devir Hizi)
  • Depo yerinin secimi
  • Depo ic duzeninin hazirlanmasi ve etkin kullanimi
  • Depo maliyetlerinin irdelenmesi ve verimlilik hesaplarina giris
  • Depo degerlendirme olcutleri. Etkin depolama islemleri
    • Aktarma standartlari
    • Hacimden yaralanma standartlari
    • Performans ve kontrol raporlari
    • Maliyet planlamasi
    • Maliyet tasarruf yontemler
  • Depo verimlilik esaslari ve hesaplari
  • Stok maliyetleri ve maliyet dusumunun saglanmasi icin ipuclari
  • Adresleme teknikleri
  • Mal hareket sekilleri
    • FIFO-LIFO
    • KAIZEN ve KANBAN. Kartla mal hareketi. JIT Modeli.
    • JIT’e farkli bir yaklasim
  • Depo projelendirme esaslari
  • Depolama sistemleri ve projelendirmedeki yeri
  • Depolama islemlerinde verimlilik hesaplari
    • Istif makinelerinin kullanimi, istif makinelerinin kullaniminda TPM’nin yeri. TPM’nin onemi
  • Arac gerec donanim secim esaslari ve bakimi
  • Temel depolama prosedurleri
    • Stok sorumlulugu
    • Sorumluluk analizi
    • Kabul proseduru
    • Sevkiyat proseduru
    • Depolama dokumanlar
    • Talimatlar
  • Bu prosedurlerin elektronik ortamda yapilmasinin pratik ve yasamsal faydalari
  • Bar kod uygulamalarinin elektronik ortamdaki onemi
  • Sifir hatali depo. Bu husus saglamak amacina yonelik teknolojik donanimlar
  • Malzeme kodlama sistemleri

Egitim Yontemleri :

Anlatim, ornek olaylar, tartisma, uygulamalar.

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/DepoStok

Satinalma Yonetimi ve Teknikleri
19-20 Nisan 2012

Egitimin Icerigi:

  • Satin almanin isletme icindeki rolu ve amaclari
  • Satin almanin stratejisi ve politikalari.
  • Gelisen dunya ekonomisinde satin alma fonksiyonundaki yeni egilimler, gelecekteki satin almaci profili nasil olacaktir?
  • Temel satin alma sureci.
    • Satin alma surecinde evrak, islem ve is akisi.
    • Satin almanin lojistik ile iliskileri.
    • Stok maliyetine giris.
    • Stok maliyetleri sorumlulugunun tanimlanmasi.
    • Satin almada bilgisayardan yararlanma. Isletim programlarinin satin alma ile iliskileri.
    • Satin almanin organizasyon icindeki yeri. Cesitli organizasyon uygulamalari.
    • Satin alma bolumunun organizasyonu.
    • Satin almanin kalite sorumlulugu.
  • Tedarikci cesitleri.
    • Tek satici. Tek satici konumunda satin alma yaklasimlari.
    • Cok satici. Cok satici konumunda olasi yaklasimlar.
  • Satin alma yapan isletmenin satin alma anlayisina gore tedarikcilerin konumlari.
  • Malzeme bazinda tek tedarikci ile calisan isletmeler. Toyota calisma modeli. Bu tur calismayi gerektiren nedenler ve calismada uygulanabilir olasi teknikler.
  • Malzeme bazinda cok tedarikci ile calisan isletmeler. Bu tur calismayi gerektiren nedenler ve calismada uygulanabilir olasi teknikler.
  • Tedarikci iliskileri ve degerlemesi.
    • Tedarikcilerle hasim iliskisi. Hasim iliskisinin olasi sonuclari.
    • Tedarikcilerle isbirligi iliskisi ve cikar birlikteligi ve olasi sonuclari.
    • Tedarikcilerle notr iliskiler ve olasi sonuclari.
  • Tedarikci secimi.
    • Tedarikci degerlendirmesinde karne uygulamasi.
    • Tedarikci karnelerinde veri olusturulmasi.
    • Tedarikci seciminde kullanilacak olan olasi standart yontemler.
    • Tedarikci karnesi ve stok yonetimi konusunda oncelik siralamasi yapilmasi: Pareto analizi.
  • Satin almacinin kendi ozel yasamindaki verimliligi ve yasam kalitesi. Ideal bir satin almacinin 24 saati nasildir? Bu 24 saat kullanimi satin almacinin hangi performansini nasil etkileyecektir?
    • Profesyonel verimsizlik ve basarisizlikta kisisel verimsizligi etkileri
    • Satin alma mesleginde profesyonellik ve ozel yasam ic icedir.
    • Satin almacinin egitimi nasil olmalidir?
    • Satin almacinin inisiyatif kullanimi. Inisiyatif kullanimini engelleyebilecek olan faktorler.
  • Malzeme yonetimi ve planlama isbirligi.
    • Satin alma planlamasi ve satin almanin stok yonetimi konusundaki sorumlulugu.
    • Satin alma butcesi. Basarili bir butce hazirlamaya yonelik yaklasimlar. Projeksiyon yapilabilirligin onemi.
    • Yuksek enflasyon ortaminda butce hazirlanmasi onundeki engeller.
    • Kararsiz talep durumunda butce hazirlanmasinin onundeki engeller.
    • Yeni egilimler; sabit oldugu varsayilan degerlerle degisken bir butce hazirlama mantigi ve kolay projeksiyon yapabilme avantajlari.
    • Butce yapilabilmesinin temel cikis noktasi : butce verilecek olan hedeflere gore hazirlanmalidir.
  • Satin alma performansinin olcumu.
    • Performans olcumunde cesitli kriter yaklasimlari
    • Hangi kriter dogru olabilir?
  • Satin almada maliyet dusurme yontemler.
    • Stok maliyetlerinde dusum satin almacinin maliyet dusurme onceligi olabilir mi?
    • Stok maliyeti dusurme calismalarinda satin almanin olasi kuvvetli katkilari.
  • Satin almada toplam kalite yonetimi.
  • Satin almada takim calismasi ve isletme icinde satin almanin takim gibi calisacagi diger departmanlar ve is birligi esaslari.

 Egitim Yontemleri :

Anlatim, ornek olaylar, tartisma, uygulamalar.

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/Satinalma

Egitimcinin Egitimi ve Sunum Teknikleri
26-27 Nisan 2012

Egitimin Icerigi ve Amaci

Egitimde Temel Ilkeler

  • Egitim Nedir?

  • Yetiskinler Nasil Ogrenir?

    • Yetiskin Kimdir?

    • Yetiskinler Nasil Ogrenir?

  • Yetiskin Egitimi Ilkeleri

  • Ogrenme Duzeyleri

    • Yetiskinin Egitim Acisindan Ozellikleri

  • Cesitli Ogretim Yontemleri

On Hazirlik ve Egitim Planlama

  • Egitim Ihtiyac Analizi ve Onemi

    • Egitim Ihtiyac Analiz Cesitleri

    • Egitim Ihtiyac Analizi Proje Adimlari

  • Egitim Amac ve Hedeflerini Belirlemek

  • Icerik Tasarimi ve Icerik Notlari

  • Egitim Ekipmanlari ve Salon Duzeni

    • Gorsel Araclar

    • Gorsel ve Isitsel Egitim Araclarinin Yararlari

    • Egitim Salonunun Duzeni

Egitimcinin Isi ve Rolu

  • Egitim Icin Fiziksel Hazirlik

    • Katilimcilarla Ilgili Bilgi

    • Egitim Oncesi Odevler

    • Prova

  • Egitim Sunumunu Gerceklestirme

    • Etkili Acilis

    • Grubu Canli Tutma

    • Zaman Yonetimi

    • Etkili Kapanis

  • Farkli Katilimci Tiplerini Anlama

    • Profillere Gore Uygun Davranis Modelleri Gelistirebilme

  • Katilimcilarla Sozlu ve Sozsuz Iletisim

    • Katilicilarla Guven Iliskisi Kurabilmek

    • Aykiri Seslerin Bastirilmasi

    • Beden Dili

    • Katilicilarla Esit Mesafe Kurali

    • Kisisel Alani Korumak

Uygulama Calismasi

Farkli ihtiyac analizlerine gore olusturulmus egitim senaryolarinin katilimcilarla uygulanmasi ve bu uygulamalarin videoya cekilerek hep beraber degerlendirilmesi

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/EgitimcininEgitimi

ileri Derece Satinalma Yonetimi
26-27 Nisan 2012

Egitimin Hedef Kitlesi:

Lojistik, Satis, Pazarlama, Is Gelistirme, Proje, Nakliye, Operasyon, Musteri Iliskileri, Depo Birimlerinde Gorev Yapan Calisanlari Ve Bu Alanda Kariyer Yapmayi Hedefleyen Kisileri Kapsamaktadir.

Egitimin Icerigi:

  • Satinalma Icin Cesitli Orgut Semalari

  • Satinalmada Diger Birimlerle Is-Evrak Akisi (Orneklerle). Satinalmaya Gelen ve Satinalmanin Kullandigi Evraklar ve Bu Evraklara Bagli Olarak Yapilan Islemler

  • Satici ve Malzemelerin Tanimlanmasi

  • Fiyatlarin Tanimlanmasi

  •   Piyasa Etudu Yapmanin Detaylari

    • Yeni Bir Urun Icin

    • Yeni Bir Tedarikci Icin

    • Degisen Fiyatlar Icin

  • Sozlesme Hazirlama ve Yonetme (Ornekler) Kontrat Nasil Yapilir, Hangi Noktalar Onemlidir? Hukuksal Aciklar ve Yonetimi, Dogru-Yanlis Orneklerle

    • Sozlesme Yonetimi

    • Satinalma Sozlesmelerinin Hazirlanmasi

    • Dikkat Edilmesi Gereken Konularr

    • Sozlesmede En Onemli Maddeler

    • Sozlesmede Denge Unsuru Nasil Uygulanilir?

    • Sozlesme Surecinde Anlasmazliklar ve Asilma Yontemleri

  • Butceleme. Satinalma Butcesi Nasil Hazirlanir? Takibi Nasil Yapilir? Ornek Incelenmesi

  • Satinalmada Yasanan Yapisal ve Islevsel Sorunlar (Vaka/case study uzerinden tartismalar)

  • Satinalma Sisteminin Kurgusu

  • Satinalma Siparisi - Giris

  • Teslim Alma Islemleri

    • Kalite Kontrol kabulu

    • Kabul Numunesi islemleri

    • Depo Kabul Islemleri

  • Fiyatlandirma Kontrolu

  • Satinalma Faturalarinin Analizi

  • Satinalma Planlamasi

    • Urun toplama esasina gore planlama

  • Satinalmada Muzakere Sureci

    • Muzakere Kavrami

    •  Muzakere Planlamasi

    • Muzakereye Hazirlanma

    • Teklif Alma ve Degerlendirme

    • Muzakerede Basari ve Basarisizlik Faktorleri

    • Muzakere Surecinde Etkin iletisim

    • Turkce ve Beden Dili

    • Dinleme, Dogru Sorular Yoneltme, Saticiya Sorulacak Dogru Sorular, Nasil Insan Sarrafi Oluruz?

  • Tedarikci Iliskileri Yonetimi (SRM)

  • Tedarikci Hayat Egrisi. Kapasite/Fiyat/Kar iliskisi

  • Tedarikci Degerlendirme Sistemi Nasil Kurulur ve Uygulanir?

  • Tedarikci Iliskileri Kalitesi ve Yonetimi Nasil Uygulanir?

  • Tedarikci Risk Analizi Nasil Yapilir?

  • ABC  (PARETO) Analizleri Nedir? Nicin Onemlidir? Nasil Uygulanir? Maliyet  Tabanli Is Plani

  • Tedarik Zinciri Yonetimi ve Satinama iliskileri

    • Tedarik Zinciri Yonetiminin Felsefesi

    • Oncelikler Siralamasi

    • Tedarik Zinciri Yonetimi Hangi Sartlar Altinda Soz Konusudur?

  • Satinalmacinin Performans Degerlendirmesi

  • Satinalma Raporlari Nelerdir? Nasil Olusturulurlar?

  • Yeni Satinalma Stratejileri Nasil Gelistirilir?

    • Hangi Sartlar Altinda Strateji Calismasi Yapilmalidir?

    • Karar Standardizasyonu Kavrami

  • Isletme Malzeme Planlamasi (MRP)

  • E-Satinalma

    • Isletmeler Arasi Elektronik Ticaret (B2B)

    • Internet Tabanli Satin Alma

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/ileriSatinalma

Lojistik ve Tedarik Zinciri Yonetimi
28-29 Nisan 2012

Egitimin Icerigi ve Amaci

Yeni ve butunsel Lojistik yonetimi yaklasimi kavrami kapsaminda Tedarik Zinciri Yonetiminin (supply chain management) temel felsefesi, fonksiyonlari, bilesenleri ve yontemlerinin aciklanarak, tum lojistik faaliyetlerinin daha etkin ve verimli yapilmasinin saglanmasidir.

1. Gun

  • Temel lojistik faaliyetler
  • Lojistik yonetimi tanimi, onemi, organizasyondaki Yeri
  • Lojistik yonetimi’nin bilesenleri-musteri hizmetleri, talep tahminleri, uretim planlamasi, stok yonetimi, lojistik iletisimi, malzeme yonetimi, siparis isleme ve ambalajlama konusunda temel yaklasimlar.
  • Lojistik maliyetleri (musteri hizmetleri, nakliye, aktarma, depolama maliyetleri, ellecleme, siparis isleme / bilgi sistemleri, siparis, getirim, stok tasima maliyetleri, iscilik, enerji, kayip ve hasar, teknolojik eskime, iade yonetimi, vb gorunur gorunmez maliyetler)
  • Lojistikte toplam maliyet ve sistem yaklasimini nasil olusturabiliriz? Stratejik kararlar ve bu kararlarin uygulamaya alinma yontemleri.
  • Lojistik dis kaynak kullanimindaki gelisim ve ucuncu parti(taraf) lojistik kavrami(3PL)
  • Musteri Hizmet Duzeyinin Belirlenmesi
  • Stratejik lojistik planlama ve gelecege donuk lojistik firsatlar, stratejik planlamada lojistigin onemi, genel lojistik stratejileri, toplam kalite yonetimi (TKY), tam zamaninda musteri taleplerini yanitlamaya yonelik uretim/dagitim (modified just-in-time), dinamik-etkin davranis yonetimi, musteri iliskileri yonetimi (customer relationship management-CRM) etkin tuketici yaniti (efficient customer response-ECR), kuresel lojistik, lojistik uygulamalarda verimlilik artisi saglanmasi, lojistik bilgi sistemleri, dis kaynak kullanimi (outsourcing), 4. taraf lojistik hizmet sirketleri (fourth party logistics), ortakliklar, stratejik anlasmalar, teknoloji,
  • Lojistik bilgi sistemleri geleneksel bilgi akisi, bilgi tabanli lojistik ve urun akisi, dagitim kanali akisi, tedarik zinciri akisi, elektronik veri degisimi(EDI-electronic veri interchange), geleneksel metotlarla EDI, bilgi islenmesi ve islenen bilgilerin karar ve islem otomasyonuna aktarilmasi. Sanal ortamda ticaret (e-commerce)

2. Gun

  • Etkin lojistik organizasyonu (uyumlu lojistik organizasyonunun elemanlari, organizasyon yapilarinin temel turleri, lojistigin koordinasyonu, matris organizasyonlarda lojistik). Bu organizasyon yapilarindan genel olarak beklentiler.
  • Lojistik organizasyonunun etkinliginin olcumu ( lojistik performansi kontrol yontemleri). Amac ve sonuc arasinda gereken baglantilarin kurulmasi,
  • Tedarik zinciri yonetimi ( tedarik zinciri yonetim-TZY- anlayisi, TZY’nin temelindeki surec vizyonu, musteri iliskileri yonetim sureci, tedarik zincirinin analizi) TZY’nden beklenilen standart faydalar. Bu faydalari saglama amacina yonelik olarak tasarlanmasi gerekenler.
  • Lojistik dengeleme ve urun dagitimin planlanmasi ( depo yerlerinin secimi, rut planlama, en kisa yol problemi). Sikisan pazarda, uretici ile musteri arasinda en kisa yol/en kisa zaman amacinin onemi ve saglanmasi. Artan rekabet ortaminda dagitim planlamasinda gerceklesen degisiklikler. Zorlayici nedenler, maliyet dusumlerinde temel yaklasimlar.
  • Dagitim kanali gereksinimlerinin belirlenmesi (DRP) ve dagitim kaynaklarinin planlanmasi, tuketim taleplerinin takibi, degerlendirilmesi ve Pazar verilerinin degerlendirilmesi, musteri davranislarinin yorumlanmasi.

Tedarik Zinciri Sisteminin Performansi

  • Tedarik zinciri yonetimi yaklasimlarinin incelenmesi, sureclerin tasarlanmasi Bu yolla elektronik alt yapi ve programlarin sistemim uyumlu olarak calismasinin saglanmasi. Performans olcutlerinin belirlenmesi, karar standartlarinin performans degerlendirilmesine olabilecek etkileri.
  • Dorduncu parti(Taraf) lojistik(4PL) kavrami

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/lojistikYonetimi

Yoneticilik Becerileri Egitimi
Yoneticilik Egitimi : Hedef Odakli Yonetim e iletisim

28-29 Nisan 2012

Egitimin Icerigi ve Amaci

Katilimcilarin Yoneticilik becerilerini gelistirmek, yeni ve etkin aliskanliklar edinmelerini saglamak

Egitim Yontemi:

Egitim uygulamali olarak surdurulecektir. Yapilacak olan grup calismalari/video cekimleri ile katilimcilar kendilerinin ve is arkadaslarinin davranislarini (dogru /yanlis) gozlemleyecek ve irdeleyecekler boylelikle dogru davranis kaliplarini gelistirmelerine katkida bulunulacaktir.

Katilimcilar:

Orta ve Ust Duzey Yoneticiler, Yonetici adaylari, Patronlar, Sirket Ortaklari

Egitimden elde edilecek yararlar:
  • Gelisen yoneticilik ve Liderlik dunyasi hakkinda bilgiler edinilecek
  • Yeni yonetim becerileri ve is aliskanliklari kazanilacak
  • Sirket ici iletim gelisecek, surtusmeler azalacak
  • Sirketin islerinin daha iyi yurumesi saglanacak
  • Is akislari hizlanacak

Yoneticilik Egitimi

Yonetimde Liderlik Ve Motivasyon

Icerik

  • Yonetim Kavrami

  • Temel Yonetim Kavramlarinda Hedef Odaklilik

  • Yetki, Sorumluluk ve Delegasyon

  • Geri Besleme

  • Basariya Yonlendirme ve Gelisim

  • Bireysel ve Toplam Performansin Etkilesimi

  • Hedeflerle Yonetim

  • Strateji, Hedef ve Aksiyon Plani Olusturma

  • Performans Yonetimi

  • KPI - Key Performance Indicator (Anahtar performans Gostergeleri)

  • Performans Yonetiminde Hedef ve KPI’lar

  • Hedef Odakli Yonetimde Iletisimin Onemi

  • Etkin Iletisim Dinamikleri

  • Basarili Iletisim Kurallari

  • Iletisim Hedefine Gore Iletisim Turleri

  • Catisma Yonetimi

  • Toplanti Yonetimi

  • Iletisim Kazalari

  • Basarisiz Iletisimin Yaygin Sebepleri

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/yonetimbecerileri

Uretim Planlama ve Stok Yonetimi
17-18 Mayis 2012

Egitimin Icerigi ve Amaci

Temel uretim planlama ve stok yonetimi yaklasimlarin ve yontemlerinin aciklanarak, daha etkin ve verimli bir uretimin saglanmasi, kaynaklarin uygun duzeyde kullaniminin temini ve satis-stok-uretim-tedarik arasinda uyumlu bir dengenin kurulmasidir.

Egitim Konu Basliklari:

  • Uretim sistemleri, uretim planlama ve kontrol, klasik ve cagdas uretim sistemleri, itme ve cekme esasli sistemler
  • Satis tahminleri. Gercekci satis tahmini yapilabilir mi? Gercekci tahmin yapabilmenin alt yapisi,
  • Yatirim ve kapasiteye bagli toplu uretim planlama (uzun vadeli planlama)- tasima tasarim modeli, dogrusal programlama modeli, degismesi olasi sartlarin planlama kapsamina alinmasi, ongorulere dayali modeller,
  • Kapasite verileriyle standart temel uretim programinin olusturulmasi (standart plan). Gercekci uretim programinin olusumu ve degisen Pazar sartlarina bagli kaba kapasite kullanimi planlamasi (RCCP)
  • Talebe bagimli stok yonetimi: malzeme ihtiyaclarinin belirlenmesi (MRP ve MRPII)
  • Kapasiteden bagimsiz, talebe dayanan stok sistemleri, azami stok seviyesi, emniyet stok seviyesi, degisken stok seviyesi tanim ve kullanimlari. Stok devir hizi degiskeninin devreye alinmasi. Birim uzerinde olusan bu degerlerin genel stok ve stok maliyetleri ve isletme stok devir hizinin hesaplanmasi konusunda yaklasimlar,
  • Stok kalemleri icin PARETO analizi. Yonetimin temel almasi gereken temel verilerin tespiti,
  • Stok maliyetlerinin tanimlanmasi ve hesap yontemi konusunda olusturulabilecek olan yaklasimlar. Stok maliyetleri bilesenlerinin tanimlanacaktir. Detayli olarak analiz edilecek, incelenecek ve kullanilmasi kullanimi konusunda cesitli yaklasimlar sunulacaktir.
  • Stok kontrol yontemleri (KLASIK YONTEM-JIT-MODIFIYE JIT)
  • Kurumsal kaynaklarin planlamasi (ERP)
  • Uretim ve satin almada uygun parti hacimlerinin belirlenmesi (parti buyuklugu tespiti). Kapasite zorunluluklari, Pazar zorunluluklari, urun zorunluluklari, ticari zorunluluklar. Uygun parti hacimlerinin yakalanamadigi durumlarda hedeflerin saglanmasina yonelik yaklasimlar.
  • Kapasite ihtiyacinin cikartilmasi (CRP)
  • Hat dengeleme, metot muhendisligi. Istasyonlarin tespitleri, eleman sayilarinin tespitleri, arac v gereclerin tespitleri.
  • Makine yukleme, is siralama ve uretim programi (kisa-orta-uzun vadeli planlama) olusturma
  • Istasyon, makine, arac gerec ve insan gozlemleme, is etutleri, zaman etutleri

Kimler Katilmali

Planlama, uretim, depo ve lojistik bolumu calisanlari

Daha fazla bilgi : http://bit.ly/UretimPlanlama

MS Project ile Proje Yonetimi ve Planlama Egitimi
28-29 Nisan 2012

Bolum 1- Yeni Proje Olusturma

  • Proje taslaginin hazirlanmasi, proje detaylarinin belirlenmesi

  • Ms Project’te yeni proje olusturulmasi

  • Proje aktivitelerinin (tasks) programa girilmesi

  • Girilen aktivitelerin kendi iclerinde organize edilmesi, WBS olusturulmasi

  • Aktivitelerin is surelerinin belirlenmesi ve programa girilmesi

  • Aktiviteler arasi iliskilerin/baglarin olusturulmasi. Onceliklerin belirlenmesi

  • Sinirlamalar olusturarak aktivitelerin tarih ve surelerine mudahale edilmesi

  • Milestone’larin projeye yerlestirilmesi

  • Is takvimlerinin olusturulmasi ve aktivitelere atanmasi

Bolum 2- Projeye Kaynaklarin Atanmasi

  •  Projede kullanilacak kaynaklarin belirlenmesi

  • Aktivitelere ilgili kaynaklarin atanmasi

  • Aktivitelere Malzeme kaynaklarinin atanmasi

  • Kaynak atamalarinin kaynaga ve aktiviteye gore kontrol edilmesi

  • Kaynak maliyetlerinin olusturulmasi ve planlanmasi (is ve malzeme)

  • Sabit kaynak maliyetlerinin olusturulmasi

  • Planlanan kaynak maliyetlerinin gozden gecirilmesi

Bolum 3- Proje Planinin Kontrolu ve Revizyonu

  • Kritik yol ve kritik aktivitelerin incelenmesi

  • Aktivitelerin baslangic ve bitis tarihlerinin kontrolu

  • Proje varsayimlarinin plan uzerinde kontrolu

  • Aktivitelerin is yuklerinin gozden gecirilmesi ve optimizasyonu

  • Maliyetlerin kontrolu ve revizyonu

Bolum 4- Projenin Guncellenmesi ve Takibi

  • Baseline olusturulmasi (Projeye baseline olarak tanimlanmasi)

  • Aktivite balangic-bitis tarihlerinin programa girilmesi

  • Aktivite/is ilerlemelerinin programa girilmesi<span style="