configurar accés remot per ssh

Hola,

Estic intentant configurar el dimoni ssh en un ordinador
que està darrera un router amb NAT. El router té una IP dinàmica,
a la qual apunta el nom de domini doriath.dlinkddns.com.

Em puc connectar al servidor ssh des del mateix ordinador fent
ssh 192.168.1.33
que és la IP privada de l'ordinador. Tanmateix no hi ha manera de
connectar-m'hi fent 'ssh doriath.dlinkddns.com' ni des de dins de
la xarxa ni des de fora ("timed out").

Això fa pensar que el port forwarding del router està mal
configurat, oi? Però a /var/log/auth.log veig intents de login des
de diferents parts del món, per tant vol dir que hi ha gent que sí
que es pot connectar.

Alguna idea de què pot estar fallant?

Ernest