Re: CVS - usuwanie plików, historia pozostaje?

On Tue, Jun 07, 2011 at 11:53:37AM +0200, Rafał Radecki wrote:
> Cześć.
>
> Plik został źle dodany do repozytorium jako binarny. Potem było na nim
> kilka commit-ów do wersji 1.7. Teraz otrzymałem prośbę by zmienić go
> na tekstowy tak by ostateczna wersja pliku również była 1.7.
> Próbowałem cvs delete i potem cvs add ale cvs log pokazuje całą
> historię wersji od 1.1 do 1.7 (i ostatnią 1.8, która myślałem, że po
> cvs delete będzie widoczna jako 1.1). Czy jest możliwe takie usunięcie
> pliku z cvs by historia wersji dla niego również została usunięta? Tak
> żebym po kolejnym dodaniu pliku o tej samej nazwie zaczął od wersji
> [...]

Poszukaj tego pliku z dodanym ",v" w repozytorium i usuń zwykłym "rm".
Pamiętaj, że znikną też tagi na tym pliku.

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216