Re: NFS och symboliska länkar på servern

Tack för alla förslag. Det har varit lite körigt ett tag men idag har
jag fått tid att testa lite.

mount --bind /annan/katalog /exports/katalog fungerar fint lokalt på
servern men inte över NFS. Jag kör kernel-servern.

Det minst smärtsamma är förmodligen att testa unfs3 tillsvidare. Går
inte det så får jag använda separata mount på klienterna. Sedan får jag
väl läsa på om LVM och använda det nästa gång det blir dags för ny
hårddisk och nästa reinkarnation av Debian.

Tack igen för visat intresse.
/Janne