[OT?] posar la jvm de sun com la principal

Hola,

Estava tornant a jugar amb la freenet (està a deb http://people.debian.org/~mhatta/debian/freenet ./), després d'uns anys d'haver-la tastat. Ara sembla que funciona una mica més ràpida, suposo que molts em passat del modem de 56K a les MB's de les noves conexions.

El meu problema consisteix a que quan llenço l'aplicació, em diu:
"You are trying to run Freenet under a non-Sun JVM: Sun Microsystems Inc. 1.6.0_17. This is not recommended: Freenet may not run well. Please get Sun java from http://www.java.com/getjava/ if possible"

que el google-translate em diu que diu:
"Està executant Freenet sense l'embolcall. Això no és recomanable. Freenet no podeu tornar a arrencar en si, de manera que l'actualització automàtica no funciona, i si la JVM es va al limbe, que no rebrà ni reiniciar. També Freenet no pot generar pila bolcats en alguns llocs per a la depuració seran poc més difícil."

Total, que pinta malament.

si faig un:
hubble@niebla:~$ aptitude search sun-java6-jre
i   sun-java6-jre                   - Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 6 (

em diu que tinc el java de sun instalat.

De fet el que tinc de java es:
hubble@niebla:~$ aptitude search java | grep ^i
i A ca-certificates-java            - Common CA certificates (JKS keystore)
i   java-common                     - Base of all Java packages
i A javascript-common               - Base support for javascript library packag
i A libaccess-bridge-java           - Java Access Bridge for GNOME
i A libaccess-bridge-java-jni       - Java Access Bridge for GNOME (jni bindings
i   libantlr-java                   - language tool for constructing recognizers
i A libhsqldb-java                  - Java SQL database engine
i A libitext-java                   - Java Library to create and manipulate PDF
i A libjaxp1.3-java                 - Java XML parser and transformer APIs (DOM,
i A libjline-java                   - Java library for handling console input
i   liblucene2-java                 - Full-text search engine library for Java(T
i A libservlet2.4-java              - Servlet 2.4 and JSP 2.0 Java library
i A libswt-gtk-3.5-java             - Standard Widget Toolkit for GTK+ Java libr
i A libxerces2-java                 - Validating XML parser for Java with DOM le
i A openoffice.org-java-common      - full-featured office productivity suite --
i A sun-java6-bin                   - Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 6 (
i   sun-java6-jre                   - Sun Java(TM) Runtime Environment (JRE) 6 (
i A tzdata-java                     - time zone and daylight-saving time data fo

Dic jo, com puc fer que sigui el predeterminat per a que aquesta aplicació l'agafi?

la policy que tinc al sistema és:

hubble@niebla:~$ apt-cache policy sun-java6-jre
sun-java6-jre:
  Instal·lat: 6.18-2
  Candidat: 6.18-2
  Taula de versió:
 *** 6.18-2 0
        500 http://ftp.fr.debian.org sid/non-free Packages
        100 /var/lib/dpkg/status
     6-16-1 0
        500 http://ftp.fr.debian.org squeeze/non-free Packages

Pot ser el problema no ve per aqui, i es que el java sempre ha estat un dels grans misteris per a mi.

He mirat pel google, pero amb la mania d'aquests anglesos de parlar en anglès doncs no m'enterat.

apa, doneu-me sort :)