Re: error al executar evolution i/o nautilus

La línea en questió era :
#export XDG_DATA_DIRS="/opt/efl/share:/usr/share/glib-2.0/schemas:
$XDG_DATA_DIRS"

La vaig comentar i ja funciona tot ...
Gràcies per tot i disculpeu el retard ....
Fins ara!
El ds 20 de 04 de 2013 a les 13:16 +0200, en/na MarcFP va escriure: