Re: Bug Squashing Party (BSP) ?

El dt 27 de 11 de 2012 a les 17:15 +0100, en/na Xavier De Yzaguirre i
Maura va escriure:
> [...]
>
> Mònica, per muntar un apt proxy, dos preguntes:
>
> 1 - Quants GB pot ocupar.
> 2 - Es pot muntar descarregant els paquets a casa a un disc USB, per
> desprès muntar-lo a un altre equip on es faci la marató.

> Ho dic, per que tinc 65 Mb d'ample de baixada amb ONO i si trobessim
> un servidor canyero puc oferir-me a baixar paquets a l'avançada, i el
> dia de la M. amb les darreres actualitzacions fetes portar-lo.
> Tinc un equip que estic netejant i li he muntat una testing, el podria
> deixar baixant el temps que calgués.
>
> Necessitaria guiatge per muntar-lo, però suposo que es una

En principi un apt-proxy no serveix per descarregar-se tots els paquets
sinó que fa "cache" d'aquells que et vas descarregant. Com que no sabem
encara quins paquets voldrem arreglar, no es pot fer a priori. Crec que
el que tu proposes és tenir un repositori local, però això no crec que
sigui el que interessa perquè volem tenir l'última versió de tot (i la
branca unstable canvia prou sovint).

> Ja em direu que us sembla o si he pixat fora de test.
Igualment, moltes gràcies per l'oferiment!
Potser he estat jo la que he pixat fora de test, o sigui que a veure si
surten més opinions al respecte :)

Salut!