Re: patch per opensc per tal de afegir el dnie

Hola Pere,

> Darrerement i per necesiats propies he creat un patch per el opensc a
> wheezy i sid

 Gràcies per compartir-ho.

> les accions a fer son:
> apt-get source opensc
> cd opensc-0.12.2
> copiar el fitxer adjunt en aquest directori
> tar xvf opensc-opendnie-patch.tar.gz

 Fins aquí arribo bé,

> dpkg-buildpackge

 això dóna errors. No sé si greus o no. No he volgut continuar. Mai he
instal·lat rés que no fos un paquet ja fet però com que ho has ficat tan
fàcil ho he volgut provar.

 Feia dies que volia intentar usar el nou DNIe. Amb Squeeze tampoc ho
vaig aconseguir i a la web de la Policia no hi ha paquets per Wheezy
encara. Ja veig que em tocarà anar passejant el carnet per les
finestretes.

 Gràcies de totes formes.

 robert