From: Bardia Zakeri [mailto:bardiazakeri@gmail.com]
Sent: Tuesday, March 22, 2011 3:58 PM
To: Martin Leben; debian-user-swedish
Cc: mattias
Subject: Re: Nu får det räcka. (Was: RE: unattended)

vad fan har detta med unatenndededfrågan ?
sen jag är intresserad  av  att mattias  skrev att magnus ska legga av  för
jag  retar mig ocskå  på magnus han är kaxig  haha  men iförsig  kanske bör
säga till på trevligare sätt  men ändå  magnus ska också  passa vad han
säger
Från: "mattias" <mj@mjw.se>
Datum: 2011-03-20 21.14

Inte illa https://help.ubuntu.com/community/Installation/UnattendedCD
Nu lär man väll få skit av magnus igen..

mail mj@mjw.se
telefon 0104906298