Aby uzyskać więcej informacji i wyjaśnień, Odebrać mnie.

Gorące pozdrowienia!

Ostrzeżenie,

Wysłałem ci ten list kilka miesięcy temu, ale nie jestem pewien, czy go dostałeś, ponieważ nie otrzymałem od ciebie wiadomości i dlatego wysyłam ją ponownie. Jestem prawnikiem Sani Tony Donald, osobistym prawnikiem mojego zmarłego klienta, który zginął w wypadku samochodowym z rodziną, otrzymałem od jego firmy finansowej mandat na przekazanie bliskiemu krewnemu roszczenia o fundusz (8 720 000,00 USD) ). Właśnie dlatego skontaktowałem się z tobą po moich nieudanych próbach znalezienia jednego z jego krewnych; Ponownie nie ma zarejestrowanego spadkobiercy w jego pliku konta w firmie finansowej. Postanowiłem się z tobą skontaktować, ponieważ masz takie samo nazwisko jak mój zmarły klient, który również pochodzi z twojego kraju. Zainteresowanych proszę o kontakt w celu uzyskania dalszych informacji i wyjaśnień dotyczących tej transakcji.

Z poważaniem,

Barr.Sani Tony Donald. (Eq.).