Re: HP 15 p008tx model laptopda ekran kartı ve wireless kurulumu sorunu

Onu denemistim cevabindan once, sorunun yazilimsam olmadigini varsayabilir miyiz? Oyle bir durumda cozum ne olabilir?

Google'a "debian iwlwifi" yazıyorum, ilk çıkan bağlantıya tıklıyorum:

https://wiki.debian.org/iwlwifi

İlgili paketi kurduktan sonra şu komutu çalıştırmamız gerektiğini söylüyor:
# modprobe -r iwlwifi ; modprobe iwlwifi
Ya da makineyi reboot etmek de bir yöntem olabilir.

--
Selçuk Mıynat