Re: Debian Lenny disk sorunu

26 Kasım 2009 21:06 tarihinde Atıf CEYLAN <atifceylan@gmail.com> yazdı:
> Merhaba,
> yanlış bir anlaşılma olmuş sanırım. Fsck ile dosya sistemindeki bozuklukları
> düzeltebilirsiniz.
> fiziksel bozulmalara karşı bir düzeltme yapılamaz. Bu nedenle eğer bad
> sector oluşmuş ise onlar tamir edilemezse de
> bozuk sektörlere yazmaması sağlanabilir. Yolunuza devam edersiniz ancak
> tavsiyem birazcık maliyetli olmakla birlikte SSD diske geçiş yapmanız
Bunlar tamam.

> yönünde olacaktır. Elektronik diskler normal disklere oranla daha sağlam ve
> yüksek performans sağlamaktadırlar. İkinci sorunuza gelince, elinizdeki
> diske en kötü şartlarda 30 mb/s ile yazabilmeniz beklenir. Yani 4 mb/s
> normal değil.

Bu hızın sebebi, işlemi bir USB disk ile gerçekleştirmem olabilir mi?
Yani makineyi USB kurulu bir sistem ile açıp gerçekleştiriyor olmam.
Makine QuadCore işlemcili 2 gb ram, intel chipset vs.  Yani başka ne
olabilir diye düşünüyorum. Pek bir şey gelmiyor aklıma.

Teşekkürler..

--
Ali Deniz Eren

> Kolay gelsin.

>>> 3- dd yeterli olur mu, mesela dd_rescue[1] gibi araç kullanmam gerekir

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com