Re: openvpn hakkinda

Start veya stop scriptleri yerine openvpn'nin sitesine yer alan static
key ile calistirmayi deneyebilirsiniz.

http://openvpn.net/static.html

Ben bu sekilde kullaniyorum ve hic bi sorunum yok. Avantajlarini ve
dezavantajlarini sayfada gorebilirsiniz. Configuration dosyalarini
kaydettikten sonra direk openvpn ornek.conf (kendi conf dosyanizin adi)
diyerek openvpn yi baslatin. Bunun disinda server'de tabi 1194 udp
portunun openvpn'ye erisilebilir olmasi gerekli.