Re: linux nasil tasinir?

Degerli liste sakinleri,
linux listelerinde bazi bazi sahit oldugumuz durumlardan birisi ile yeniden karsi karsiyayiz. roktas hocam daha iyi aciklayabilir sanirim ama debian listeleri herhangi birinin kontrolunden gecmiyor. Bu nedenle sizden ricam Tugba Yilmazer veya kul_kedisi_siktirella@hotmail.com adresini spam koruyuculariniza eklemeniz ve muhattap alarak cevap vermemenizdir. Ben kendisine lutfen listelerimizi kirletmeyin desem de eminim ki beni anlamayacaktir.

Tolun lutfen sende cevap vermezsen liste uyelerini ve liste takipcilerini de  rahatsiz etmemis oluruz.

saygilarimla,

--
Ozgur Karatas

okaratas@member.fsf.org