bu nedir? anahtar halkası kilidini aç

merhaba

etch gnome sistemde network için gnome network manager kullanılıyor. wirelles bir ağa bağlanırken anahtar halkası kilidini aç başlıklı bir pencerede şunlar yazyıor ve bir şifre isteniyor: öntanımlı anaktar halkası kilidini açmak için şifre girin 'nm-applet' (/usr/bin/nm-applet) uygulaması öntanımlı anahtar halkasına ulaşmak istiyor, fakat anahtar halkası kilitli

bunun altında da şifre alanı var ikide düğme yasakla ve tamam. root şifresini girdim olmadı, kullanıcının şifresinide girdim olmadı. yasakla dersem bağlanıyor ama sürekli bunun çıkmasıda can sıkıcı. bu ya temelli iptal etmeliyim yada şifresini bir şekilde öğrenmeliyim. yardımlarınızı bekliyorum.

herkese kolay gele

Barış