Re: network profilleri (konum)

Ben bu konuda http://www.gnome.org/projects/NetworkManager/ projesinin
ürünü kullanıyorum hem kolay bir arayuzlu size mevcut agları gosteriyor
hemde onaylama vs islmeler icin fazla birsey yapmanıza gerek kalmıyor.
Bu gnome için bir arayuzde iceriyor. Ama KDE kullanıyorsanız
http://en.opensuse.org/Projects/KNetworkManager projesine goz atmanızı
tavsiye ederim.

PS: Yanlızca wireless değil ethernet baglantısı modem vpn gibi bir çk
bağlantı çeşitini aynı arayuzden kullanabiliyorsunuz.