Re: kde-3.5 / zemberek

Selam,

Teşekkürler, çalıştı. Sizin belgeyi biraz kısaltmak gerekti.
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pisi/source/zemberek_server-0.4.tar.gz
Bunu anlattığınız gibi derledim.  Bende 1.4.2 java vardı, zemberek
onunla çalışmadı, 1.5.0 kurunca çalıştı.
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pisi/source/zpspell-0.3.tar.bz2
zspell'i kurdum:
./autogen.sh
./configure --prefix=/usr
make
make install

KDE denetim merkezinden tekrar ayarlarmış gibi yaptım (neme lazım...)
Kate'i yeniden başlattım ve imla denetimi çalıştı.

Esen kalın,
Nilgün

Cum 27 Eki 2006 16:03 sularında, Talat UYARER şunları yazmıştı: