Re: Debian.org.tr

On Wed, 2006-10-11 at 14:06 +0300, Murat Demirten wrote:
> Toplamda 3 kişiden yardım talebine olumlu yanıt geldi.
>
> Drupal iyi bir alternatif gibi duruyor. Hazır bu işle uğraşıyorken, tasarım
> anlamında da az da olsa yardım edebilecek birileri var mı? Tamamen hazır bir
> tema kullanmak yerine bir iki özelleştirme yapabilsek iyi olurdu.
Sanirim ben de bir seyler yapabilirim. Ozgun bir tema yaratilmasa da
uygun gorulen bir tema uzerinden gerekli duzenlemeler yapilabilir.

Uygunsa bu liste uzerinden degilse farkli bir kanaldan yapilacaklarin
bir listesini cikarabilirsek herkes neyi, ne kadar surede yapabilecegini
daha rahat belirleyebilir sanirim.

- Drupal kurulumu
- Tema secimi (ya da yeni tema olusturulmasi)
- Ozel isteklerin belirlenmesi ve secilen temanin tasarim ve icerik
yonunden duzenlenmesi (ya da yeni temanin buna uygun olarak
olusturulmasi)

Cok zahmetli bir is degilmis :)