D-link Usb Wileress Kurulumu

Merhaba;

ndiswrapper kurdum...cd'den drivers ( .int ve .sys ) bulup kurdum...ama " ifconfig wlan0 " komutunda drivers bulunamadı diyor. ndiswrapper -m komutunu da kullandım. sonrasında vereceğim link'den ( http://ndiswrapper.sourceforge.net/mediawiki/index.php/List#D ) linux için drivers i olduğunu gördüm...
D-Link DWL-G122 rev. C1 (USB) Ralink yazan yerden drivers indirdim...ama nafile kuramadım sanırım... " modconf " komutunu verdiğimde extra bölümünde /etc/Wireless/RT73STA/ içerisine kopyaladığım rt73 ismini gördüm...sevindim sanırım oldu diye ama nafile...Ralink den indirdiğim drivers içerisinden 2 ayrı klasör çıktı fakat ben sadece modules klasörüne işlem yapabildim.

Ralink den indirdiğim drivers
RT2571W/RT2671 Date Version Release Note
USB 2006/07/04 1.0.3.6 Doc

Yardımlarınızı bekliyorum.
Saygılarımla.