ATI Radeon ve kitlenme sorunları

Merhaba,
Bir süredir dizüstü bilgisayarımda belli bazı programları çalıştırdığımda
sistem tamamen kitleniyor ve kapatıp açmadan kurtulamıyorum. DRI ile ilgili
(veya DRI kullanan) programları çalıştırdığımda bu sorun ortaya çıkıyor,
mesela tux-racer çalıştırdığımda, glxinfo veya glxgears çalıştırdığımda
komutu verir vermez sistem kitleniyor, başka bilgisayarlardan ping e cevap
vermiyor veya ALT tuşları ile farklı konsola geçemiyorum, yani tamamen
makine kitleniyor.
Bir haftadır dri ve xorg kaynaklarını araştırıyorum, birşey bulamadım. Ekte
dmesg çıktısı, Xorg.log dosyası ve xorg ayar dosyasını gönderdim.
xorg.conf içinde radeon sürücüsünü kullanıyorum. Kaynaktan derledim
(freedesktop.org). Eğer bunu kaldırıp tamamen dri yi disable edersem sorun
kalmıyacak sanırım ama o zamanda bazı programlar çalışmayacak, tamam
tux-racer oynamadan da yaşayabilirim ama düzelse de iyi olur.
Bu konuda bilgisi olan var mı ?

Mehmet Türker