Re: 5+1 ses sistemi problemi

Merhaba...
Aslında bu doğru bir çözüm yolu değil (nerede, ne yaptığını
bilmediğimiz için) , sadece daha önce benzer bir şeyle karşılaşan bir
arkadaşımın sorunu çözme biçimi. Aktarmak istedim.

apt-get install totem ile totem kurulur, ayarlardan ses için 5+1
kardeşim benim ses sistemim denir. ve bir film izleyerek kontrol
edilir. Bu ayarın sistem genelinde etkin olduğunu sanıyorum, dediğim
gibi ben denemedim. Sadece aktarıyorum. Sonucu bldirirseniz sevinirim.

Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)