Re: ftp.tr.debian.org de sorunmu var

Murat Sağlam yazmış:

Levent YILDIRIM yazmış:

Hello Murat Sağlam,

Merhaba,

Murat bey bana ftp.tr.debian.org a doğru traceroute çıktısını
yollayabilir misiniz ? Bakalım sorun nerede.
maxima@zeus:~$ traceroute -n ftp.tr.debian.org
traceroute to bianca.cc.ankara.edu.tr (80.251.40.16), 30 hops max, 40 byte packets
1  192.168.1.1  0.376 ms  0.374 ms  0.368 ms
2  * * *
3  * * *
4  * * *
5  * * *
6  * * *
7  * * *
8  * * *
9  * * *
10  * * *
30  * * *

Sanırım benim hatam bu durum, tekrar özür dilerim :

Üzerinde iptables etkin ve DJB çalışan, ağ kapısı görevi gören sunucuyu devreden çıkardım bugün. ftp.tr eski hızına kavuştu bu sayede. Neden böyle oldu anlamış değilim, şu anda 1 mbps girebiliyorum. Konfigürasyonumu tekrar gözden geçireceğim, aklıma değişik bir fikir gelmiyor şu anda.

--
Murat Sağlam
Hypnos Bilgisayar Teknolojileri