Re: release-critical bugs durumu

On 6/1/05, Tolga KORKUNCKAYA <tolga@forsnet.com.tr> wrote:
> apt-get install build-essential
>     apt-get build-dep clara
>     apt-get source clara
>
> bu komutları uygulamıs mıydınız? zira, asagidaki hatalardan dolayi oluyor
> olabilir. Sonraki komutta -d ile override ediyorsunuz ama...

Tesekkur ederim, "apt-get build-dep clara"dan sonra tekrar denedim. Bu
sefer oldu. Bu adim Recai Bey'in ikinci mailinde yeralmadigi (ya da
ben oyle anladigim) icin denememistim. Bende de hicbir problem
cikarmadi ve calisti.

Yaptiklarimi toparlayacak  olursam (ikinci, yani sizin de
uyguladiginiz yontemle):

# apt-get install build-essential
# apt-get build-dep clara

# wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/c/clara/clara_20031214-1.dsc
# wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/c/clara/clara_20031214.orig.tar.gz
# wget http://ftp.debian.org/debian/pool/main/c/clara/clara_20031214-1.diff.gz
# dpkg-source -x clara_20031214-1.dsc

[wget http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi/clara-vsnprintf.patch?bug=307103&msg=13&att=1]
Burada sorun cikti bende. Indirdigi dosya aynen su isimdeydi:
clara-vsnprintf.patch?bug=307103

Ki, patch bunun icinde "copten" baska bir sey bulamadigini soyledi :)
:Only garbage was found in patch input.

Ben browser uzerinden indirdigim dosyayla yapabildim yama islemini.
Sanirim patch dosyasinin duz-tam yolu belirtilirse daha iyi olur.

# cd to/clara/dir
# patch <../clara-vsnprintf.patch
# dpkg-buildpackage -rfakeroot -us -uc
# dpkg -i ../clara_20031214-1_powerpc.deb

Tekrar tesekkurler.

Tabii Recai Bey'e de: Ellerinize saglik!