surecler sonlanmiyor

herkese meraba,

arkadaslar kas yapiyim derken goz cikardim. yardiminiza ihtiyacim var.
onceden de size yazmistim, sisteme root olarak giris yaptigimda
konsolda yada x'de herhangi bir turkce karakter yada x problemi
yasamiyordum ama kurulum esnasinda yarattigim kullaniciyla giris
yaptigimda x window ile ilgili bir sorun olusuyordu.

bu soruna ragmen konsolda turkce problemi yoktu, ama x'de turkce
karakter kullanamiyordum. ben de ilerde bi cozum bulunur diyerekten bu
zamana kadar sistemi root olarak kullandim. bugun artik root
kulanicisini degil de, tanimli diger kullaniciyi kullaniyim dedim, ki
normal olani da bu. oradaki x problemini nasi cozebilecegimi
bilmiyodum ama problem sadece bu kullanicida varsa, bu kullanicinin ev
dizinin altindaki gizli dosyalara bakiyim dedim. ama onlardan da
birsey cikaramadim. ben de bu kullanicinin  dahil oldugu gruplara da
ekleyerek yeni bi kullanici olusturayim ve simdiki kullaniciyi sileyim
dedim. ve bunu yaptim. fakat sisteme yeni olusturdugum kullaniciyla
girdigimde gordum ki bu kullanicida da ayni problem var. ne olduysa
bundan sonra oldu. root olarak giris yaptim, gnome'un splash resmi
acildi ve splash'in altta yuklemelerle ilgili resimlerden nautilus
gozukurken dondu. oradan sonra bilgisayari reset'ledim. geri
dondugumde yine root giris yaptim, yine masaustune ulasamadim. sonra
yeni olusturdugum kullaniciyla giris yaptim. bi ara bir programi
calistirdim ve hemen acilmadi, ben de ps aux yazip bi bakiyim dedim.
karsima pid'leri 1'den 3500'lu civarda bi sayiya kadar olan bi surec
listesi cikti. biraz once bilgisayari bu yeni olusturdugum
kullaniciyla normal bir sekilde kapattim. ama yine de bu surecler
olmemis. su anda son surecin pid'si 3878 bilmiyorum nereye kadar
gidecek :) bu surecleri oldurebilmem yeniden duzgun bir sekilde root
girisi yapmami saglayabilir, acaba bilgisayari olagan bir sekilde
kapatmayinca proc sanal dizini unmount edilmedi mi? nasil bu
sureclerden kurtulabilirim? en azindan eski sistemime donmek
istiyorum. biraz uzun yazdim kusura bakmayin.

herkese kolay gelsin.
tesekkurler.