RE: Debian SARGE CD ISO, hangisini önermeli?

Cts, 2004-10-23 tarihinde 23:50 +0300 saatinde, Emre Sevinc yazdı:

> Benim kafami karistiran bir sey var:
>
> 1.
> http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/sarge_d-i/i386/current/sarge-i386-netinst.iso
>
> 2.
> http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/sarge-i386-netinst.iso
>
> Yukaridaki iki dosya arasindaki fark nedir? Yani dosya isimlerine
> bakinca
> "Debian Sarge, i386 icin, net installer" olarak algiliyorum ben
> bunlari ancak farkli
> dizinde, farkli MD5 koduna sahip dosyalar. Ben az önce 1.yi önerdim,
> [...]

1. cd bir sürümdür; kararlılığı belirli bir ölçüde ve kullanılabilir.
2. cd günlük oluşturulmuş; çalışıp çalışmayacağı belli değildir, o gün
sarge deposunda bulunan yazılımlar bulunur.

bir ara günlük cdlerde sorunlar vardı, belkide benim şansıma o günküler
bozuktu, bu nedenle pre-RC2 (türkçe sorunları varmış ama)- RC1 i önermek
daha iyi olur (çalışmazsa adam bu debian da bozukmuş, kurulmadı bile
demesin :)).

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

By the way, I can hardly feel sorry for you... All last night I had to
listen to her tears, so great they were redirected to a stream. What? Of
_course_ you didn't know. You and your little group no longer have any
permissions around here. She changed her .lock files, too.

     -- Kevin M. Bealer, commenting on the private life of a Linux nerd