Re: Inget svenskt tangentbord vid nyinstallation av Squeeze

Det är ett känt problem i Debian 6, som inträffar om man väljer
'grafisk' installation (första skärmen i installeraren), och dessutom
råkar vara svensk, bulgar, schweizer-tysk eller brasilianare. Allt
funkar som det skall om man väljer 'icke-grafisk' istället.
Se:
http://www.debian.org/releases/stable/debian-installer/

Patrik J. A.

Fredag 25 Feb 2011 11:52:31 +0100