Re: debiankompatibel smartphone / communicator sökes

Själv använder jag min iPhone. Men om det är en mobil device med
debian du söker skulle titta närmare på Nokias Internet Tablet N810.
Den innehåller en modifierad debian, qwerty tangenbord med åäö,
wlan och gps. Måste kopplas  med en telefon för att den ska fungera
med 3G.

/Jonas

Skickat från min iPhone