Re: web-kamera

Japp, det ska det göra iaf.

--
2.2. Does it work with Netmeeting?
Yes, GnomeMeeting is compliant with all H.323 products, software and
hardware.
--

$ apt-cache search netmeeting
gnomemeeting - H323 Compatible Netmeeting clone for the Gnome Desktop

$ apt-cache show gnomemeeting
Package: gnomemeeting

-- bortklippt ---

 Netmeeting clone for the Gnome Desktop. Supports LPC10, GSM-06.10,
 MS-GSM, G.711-Alaw and G.711-uLaw audio codecs and H.261-QCIF and
 H.261-CIF video codecs. Also supports H.245 Tunneling, Fast Start,
 Auto Answering of calls, ability to register to ILS directories
 and browse them. Gnomemeeting comes with an animated Gnome applet.

Eftersom du nu har börjat använda Debian så rekommenderar jag dig att ta
en närmare titt på apt-verktygen. Särskilt 'apt-cache' eftersom du letar
i paketcachens information med det.

apt-cache search söksträng => listar matchande paket
apt-cache show paketnamn => visar information om paket

	/Daniel